söndag 23 maj 2010

Pappsen

Lycka! Pappa kommer upp till ume den 9:e juni så nu får jag åka bil till Österåsen. Sjukt mycket bättre än buss. Sen är det kul att åka bil med pappa också. Vi lyssnar på bra musik och stannar på OKQ8 i Åsele och köper korv med bröd vilket bidrar till en riktig roadtripkänsla.

Satt uppe inatt och filade på syfte och frågeställningar till uppsatsen. Det är inte så lätt. Jag visste som vad jag ville skriva i huvudet men jag kunde verkligen inte formulera mig. Just nu ser det ut som att jag bryter på tre olika språk. Tur att jag har Fia där som kan skriva lite mer korrekt än jag.

Ikväll ska jag över på den sista filmkvällen hos Jacob på ett bra tag. Det känns lite sorgligt. Jag kommer så mycket sakna han. Men jag får väl ta mig neröver jag också så vi bor nära där sen.

1 kommentar: