lördag 1 maj 2010

Maj maj måne, Helen är i Skåne

Ingen blåste mig den första april men nu gör verkligen folket sitt bästa med att luras. Jag tycker det är lite fel, jag tycker att blåsningar endast hör till första april men aldrig jag som får bestämma. Efter morgonens första blåsning så snackade jag med Vickis och vi kom fram till att sådana där budgetblåsningar passar bättre för en dag som denna. T.ex; -"Hej jag tankar på Statoil.......Haha, lurad, jag tankar på OKQ8". Skit kul tycker jag och de flesta skulle ju så mycket gå på det.

Annars var det en mycket regning valborg igår men trevligt blev det ändå. Dock insåg både jag och Frida att vi började bli gamla då vi kände oss trötta och nöjda redan där vid strax efter elva. Bira var nog den som njöt mest av tillställningen då hon lyckades charma alla hårdrockskillar med sitt ena öga så hon fick ligga i deras knän och bli matad med chips. Jag tycker hon utnyttjar dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar