måndag 17 maj 2010

Norges nationaldag i bilder

Idag var jag iväg och hälsade på denna lilla krabat. 2 dagar gammal och overcute.

Familjen samlad. Markus, Fia, krabaten och sen kan man faktiskt ana Clemens öron vid fönstret.

Pappa Markus syttar lillen. Jag vågade dock inte hålla i krabaten. Detta för att det var ju inte allt för länge sedan jag låg "zombiesjuk" i halsfluss. Trots att jag inte ska smitta längre så är det dumt att chansa.

Eftersom det är så varmt idag så tänkte jag att det är dags för Biras vårdusch när jag kom hem. Bira är inte lika förtjust i detta som det kanske syns på denna bild. Här har hon förstått vad som kommer hända, hon accepterar det men gillar det inte.

En sjuk missnöjd och enögd hund. Här är det väldigt lite kärlek till mig.

En ren och mer nöjd Bira. Jag tror hon innerst inne tyckte det var rätt så skönt, hon är bara för cool för att erkänna det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar