måndag 3 maj 2010

Isoleringsvecka

Hjälpte några vänner med en film idag. Jag skulle bära upp två roller som Darth Vader och "emokid" i the Grudge. Jag skulle vilja säga att mitt framförande var oklanderligt och näst intill okej. Men jag känner att bägge gestalterna finns naturligt inom mig. Vara mig själv fast lite blekare.

Nä men jag är en sådan som gillar sådana där projekt. Typ film och annat kreativt. Kanske därför jag så frivilligt sa ja till Lindas förslag då hon frågade om vi skulle klä om hennes soffa imorgon eftermiddag. Sådär pyssligt och utmanade på samma gång. Gillart!

Då vi ändå är inne på projekt så funderar jag om det ska bli en isoleringsvecka denna vecka. Nu syftar jag inte på avhållssamhet utan att jag går in stenhårt för att skriva så mycket som möjligt på uppsatsen. Jag har verkligen inget inplanerat denna vecka, förutom omklädnad av soffa hos Linda imorgon, så det skulle ju sitta som handen i handsken att arbeta bort lite ångest. Yees, isoleringsvecka får det bli. Om jag på söndag väger fem kilo mer och är tre nyanser blekare så har jag troligtvis lyckats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar