lördag 22 maj 2010

Lammkött

Idag har det blivit mycket administrativt arbete. Klev upp i gryningen (kvart över tio) och satt sedan i flertalet timmar (två timmar) och skrev klart resultatet. Kvällen ska bli minst lika spännande nu då nattpassat börjar och kommer gå i tecknet "omformulera syfte och frågeställningar".

Drog iväg på ICA Maxi också och gjorde en sådan här "vad behöver jag för att överleva?"-inhandling. Typ ägg, mjölk och pesto. På Maxi hände en sådan här "OMG! DETTA HÄNDER VERKLIGEN INTE"-sak. Igår åt jag grillat lammkött för typ första gången i mitt liv, tog endast en smakbit ifrån Frida och på Maxi så stannade en kille mig och hade just en undersökning om lammkött och våra vanor kring det. Alltså inte lammkött som i "ung mumsbit" utan lammkött som i "bäbä vita lamm fast död". Eftersom jag är så understimulerad så var detta helt klart det fränaste som hänt denna vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar