tisdag 11 maj 2010

Det sociala livet

Imorgon kommer en människa hit! Jag blir helt till mig bara av tanken. Det är Fia som kommer och ska lämna lite böcker. Hoppas hon kommer lite tidigare så vi kan ta en kaffe ihop och snacka lite. Jag är i så stort behov av lite socialt liv nu. Måste nog städa undan lite. Det skulle hon uppskatta. Att jag ansträngt mig lite.

Rehabliteringen av mig själv går enligt mig väldigt bra men håller smått på att få liggsår på ryggen så nu måste jag ställa alarmet på mobilen så jag kommer ihåg att vända på mig själv varannan timme. Sen är det fortfarande väldigt ansträngande att överhuvudtaget bara att gå. Helt sjukt att det kan bli såhär. Men läkaren på akuten var gullig och ringde mig idag och frågade hur det var, om svullnaden gått ner och om jag fortfarande andades...typ. Och det gjorde jag. Spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar