söndag 9 maj 2010

GnällSusanne

Jag sa först nej till extra starka smärtstillandetabletterna. Jag är som lite negativ till sådana. Jag tycker att då man har ont så har man det av en anledning, det är att man ska ta det lugnt. Beroende på hur ont man har, så lugnt ska man ta för att kroppen ska läka. Undantagsvis mensvärk, spelar ingen roll hur stilla man än ligger, det slutar inte att blöda. Men dessa tabletter jag fick gör verkligen underverk. Jag känner ingen smärta alls typ. Jag börjar nog ändra min uppfattning till smärtstillande.

Men idag. Usch. Vaknade imorse och hade skitont och sen hade jag blött från något sår i munnen också. Sen verkar infektionen spridit sig också för gommen gör ont och till och med den där dinglande saken längst bak i gommen var uppsvullen. Hade tänkt att plugga idag men vaknade, gick med Bira, åt lite fil och morfin till frukost och sen somnade jag om i tre timmar. Ska ta ett litet powernap nu snart också och sen ska jag ta en promenad med Bira till Statoil för att köpa glass. Glass känns som en bra idé!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar