torsdag 20 maj 2010

Nadjas nya ferminator

Linda; -"Nadja har köpt en ferminator. Sjukt bra! Jag ska låna den".
Jag; -"Okeeej".
Linda; -"Det är en sådan man trimmar hundarnas hår med".
Jag (aningen lättad); -"Jahaa, jag trodde det var en sexleksak".

Det är inget konstigt med att få för sig att en "ferminator" är en sexleksak. Jag tänkte; En dildo är en mekanisk snopp. En mekanisk snopp är en del av terminator. En terminatorsnopp för tjejer blir ferminator. Det är logiskt! Det enda i mitt tänkande som saknar total verklighetsförankring är väl att Linda skulle väl knappast låna en sexleksak av sin kompis. Vidare, om ferminator skulle vara en sexleksak, så skulle den vara så pass avancerad så den krävde tumavtryck av användaren så den inte skulle kunna gå att låna ut. I min värld.

2 kommentarer: