måndag 24 maj 2010

Efterhandsskrattningar

Ikväll har jag roat mig med att bygga en liten minigolfbana i hemmet för att träna på min putt till sommaren. Jag hade tänkt ta bild på detta men jag har förlagt min kamera någonstans i lägenheten. Troligtvis i närheten av sektor fem, även kallat "dödsbunkern", på min golfbana. Förra sommaren skapade jag och Frida streetgolf då vi vandrade runt på Carlshem och sköt lite bollar....eller som jag brukar skämta till det lite allt för ofta; "vi träffade lite nytt folk"...he he. Denna sommar tror jag housegolfen blir den nya flugan.

Denna kväll har som också varit min lediga kväll då jag och Fia efter flera timmars hårt jobb lyckades skicka in uppsatsen till handledaren för hennes slutgiltiga rättning. Så jag har verkligen utnyttjat denna ledighet maximalt och sitter nu och läser sms:en jag skrev på dagen till en vän. Jag var så rolig i sms:en så jag blev tvungen att läsa dem igen för att klämma ut lite sådana här "efterhandsskrattningar".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar