torsdag 27 maj 2010

Norrlänningar alltså

Intressant fakta som jag har fått reda på om mig själv idag;
Längd: 177 cm (och jag som trodde jag var en 176:a).
Vikt: 70 kg (biffig!).
Och: Inte gravid (var i och för sig inte så chockerande).

Var på sjukhuset idag. Vickis sällskapade. Vi befann oss i det nya huset där det roligt nog pågick en invigning också. När vi satt nere i cafét så hade en dagisklass uppträdande där de sjöng lite låtar, någon låt var om en häst som jag tyckte var riktigt svängig. Efter uppträdandet så kom en sjukhustant upp på scenen och gav dagisbarnen en var sin mjukisnalle älg. Sjukhustanten pratade; -"Tack för att ni kom hit, bla bla bla....som tack får ni en liten mjukis älg. Men denna älg mår inte så bra så den måste iväg till nallesjukhuset (som låg bakom scenen där ett gäng sjuksystrar plåstrade nallar)". En liten kille avbröt sjukhustanten och sa; -"Min pappa har skjutit en älg!". Jag dog av skratt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar