tisdag 4 maj 2010

Omklädnad av soffa

Denna afton så klädde.......

....jag och Linda om en....

...............soffa.

Soffan såg inte ut sådär men jag ville som illustrera för er hur en soffa kan se ut.
Det var ju sjukt kul att klä om en soffa och vi hade verkligen roligt men att arbeta med Linda är inte det lättaste. Då syftar jag inte på att hon är svår att arbeta med eller nåt sådant, nej nej, för vi har sjukt bra teamwork. Utan det jag syftar på att denna kvinna har så jäkla mycket energi så man kan tro att hon här hämtat direkt från en reklamfilm för uppåttjack eller nåt. Och jag har inte den energin. Kommer minst ta mig två veckor för att återhämta mig efter detta kvällspass.
.
Annars så skrev jag om mitt CV idag. Jag tyckte jag hade ett schysst CV tills jag fick se Helens som hon var snäll att skicka till mig. I jämförelse, jag skojar inte, mitt såg ut att vara skrivet i WordPad. Så förbaskat beiget. Så jag gjorde som vilken kvinna som helst i min situation skulle ha gjort, jag klippte och klistra in samt bytte ut ord som "jordnära" till "kan uppfattas som märklig". Närå inte riktigt så ärlig var jag i mitt CV. Däremot har jag svårt med det där att beskriva mig själv. Vad man än säger så kan man passa in i den beskrivningen. Om någon säger positiv...jo, jag kan vara positiv. Om någon säger elak...jo, jag kan vara elak. Allt passar in. Usch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar