fredag 2 april 2010

Vad jag gör

Har nu spenderat nästan två dygn ute i ingenstans och den aktuella statusen är att jag inte har duschat ännu. Men det kommer.

Har varit extremt produktiv då jag har lyckats sova hela 40 timmar under de senaste 48 timmarna. Inte nog med det har jag sett hela filmen Alvin och gänget (helt sjukt bra). Det var nog den enda filmen jag lyckades hålla mig vaken till.

Igår funderade jag och lillebror på att klä ut oss till påskkärringar och knacka dörr här på bygden. Men vi insåg rätt så snabbt att det blir mycket gå för lite godis. Dock får jag för mig att det är lite spännande här i byn att jag är på besök. Sådär lite exotiskt med en från Umeå här med halvrakad skalle och svart hår.

Nu i eftermiddag beger vi oss till mormor. Vi höres! Grattis till påsk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar