torsdag 22 april 2010

Krabba

Om en timme och tio minuter så inkommer pengar på kontot. Vänner, vi ses på "Statoil dygnet runt" vid midnatt!
Är sådär klockan 23 understimulerad och känner för något nattligt projekt. Blir alltid pysslig den här tiden på dygnet. Igår så målade jag och min hemliga kompis Molgan tatueringar på varandra med ansiktsfärg vilket resulterade i en stor, mindre fin, krabba i svanken. Färgen är ju sjukt svår att få bort så idag ser det ut som jag blivit överkörd av en cykel...två gånger. Inte nog med det så färgade krabban av sig på lakanet. Det var ju kul men med facit på hand så rekommenderar jag inte krabbor i svanken.
Hm, jag har ett 15-pack ägg som avslutar sitt bäst-före-datum nu på lördag. Skulle kunna göra något med dem.....?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar