torsdag 15 april 2010

Asså helt sjukt liksom

Lyssna här, detta är helt sjukt. Imorgon kommer inte en utan två stycken "hej jag jobbar i Boden men bor i Luleå"-människor hit på besök hos mig. Hela två stycken och de känner inte ens varandra. Hur stor är sannolikheten för det liksom? Asså detta kan vara större än då jag fick godkänt på min skrivsalstenta efter tredje gången.

Annars borde jag verkligen sluta dricka Proviva som det vore mjölk. Känns som jag varit konstant magsjuk i tre dagar nu. Mysigt.

1 kommentar:

  1. vad hände rom man dricker Proviva som mjölk?

    Jag dricker ju aldrig mjölk, men jag drack däremot en liter proviva igår, efter en natts kräksjuka, i tron att proviva var magens bästa vän. Är det fel?
    (Jag har varit en smula "konstig" i magen -för att inte gå in på äckliga detaljer, efteråt.)

    Och lite off topic är det väldigt konstigt att deras "mango" smakar mest ananas.

    SvaraRadera