torsdag 22 april 2010

Fia har ingen naturlig fiende

Såg filmen Zombie Strippers igår igen. Jag vet att jag tjatar mycket om denna film men om man inte sett den så har man inte levt. Eller som de skulle säga i filmen; "Jag har aldrig känt mig så levande....jag vill strippa".
.
Sitter hemma hos Fia och pluggar nu. Jag är värsta sunshine idag och pluggar för fulla muggar med mp3:n i örat och sjunger med i varje refräng. Fia är inte lika mycket sunshine idag. Däremot så tyckte hon det var helfestligt då jag försökte vara dominant över Bira. Bira hängde med tratten över datorn så jag inte kunde skriva och jag sa till henne att gå och lägga sig. Bira lyssnade inte. Fia tycker jag är en mes. Vilket jag nog är. Fia skulle till och med kunna beskriva denna sammankomst sammanfattat med denna näringskedja:
Överst: Fia (har ingen naturlig fiende)
Andra plats: Fias katt Clemens (som både jag och Bira är livrädd för)
Tredje plats: Bira
Sista plats: Jag (Min sista plats förklaras bäst med Fia citat; "Har Bira varit ute och gått med dig?". Ni förstår.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar