tisdag 20 april 2010

24 års krisen

Ursäkta nu alla som är äldre än mig men jag känner mig plötsligt sjukt gammal. Jag är 24 år nu och typ det enda jag lyckats åstadkomma i livet är att operera bort ett öga på hunden. Liksom vem är jag och vart är jag påväg? Typ.

Närå, inte så värst mycket till kris här. Dock har säkra källor nämnt att 24 är som sista året i frihet, sen efter 25 så går det bara utför. Och jag har så mycket planer för detta år. Typ att jag ska sluta plugga på universitetet och skaffa mig ett jobb. Kanske ska göra en lista. Jag gillar listor.

Vad jag ska åstadkommit innan 25 år:
1. Skaffat mig ett jobb
2. Sluta plugga då jag har ett jobb
3. Köpa ett döskallehalsband till Bira
4. Fundera på andra alternativ än cykel då jag ska förflytta mig mellan platser
5. Köpa mjölk
6. Umgås med Vickis på fredag

2 kommentarer:

  1. 7. Resa till Florida och leka i alla nöjesparker med Vickis

    SvaraRadera