fredag 23 april 2010

Vickisfredag

Gick inge bra med mitt äggprojekt igår. Gjorde ett tappert försök att blåsa ut äggsubstansen men det var svårare och jobbigare än jag trodde. I slutändan så kändes det typ som min egen substans var påväg ut istället. Och jag som hade tänkt göra en liten bondgård med en massa äggdjur till Frida.

Idag är det Vickisfredag. Vi ska ha en sådan där riktig heldag som börjar med en roadtrip till Vännäs för att ta bort stygnen på Tratten. Efter blir det hem till Vickis där hon har valt ut en massa filmer som hon tror jag ska gilla. Hon har försökt att övertyga mig att vi ska bada i hennes jacuzzi också men eftersom jag blir så obekväm av andras avkläddhet så vette fan. För det räcker det inte riktigt med en övertygande och myndig röst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar