måndag 6 juli 2009

Trecunt

Jag har haft ett litet projekt på sidan om mitt liv. Det var som en idé för många veckor sedan då jag hamnde på en förfest hos Nadja eftersom jag den kvällen hängde efter Linda som en svans i överlycka för att hon befann sig i Umeå. Jag har alltid gillat sättet Nadja skriver på och föreslog att hon borde skaffa en blogg vilket hon även sen gjorde på http://nadjavalleybranch.blogspot.com/ som ni kan kolla förbi då ni har tid. Men där kläcktes även en idé om att vi tre människor, med olika livssituationer, tillsammans skulle starta en mer gayigare blogg. Detta har nu hänt och presenteras på http://trecunt.blogspot.com/ där trecunt står för tre cunt, alltså tre fittor. Bloggen är ju som inte riktigt klar ännu eftersom Linda lyckats slarva bort lösenordet 26 gånger och har fortfarande inte anslutit sig till trekanten eller ja, cunten. Jag kanske skulle vilja påstå att förutom gayigheten så kommer den bloggen vara mycket mer intimare, som en dambinda ungefär. Hur som helst så kommer jag ändå ha kvar Siv och muslimerna och här kommer jag fortfarande försöka uppdatera dagligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar