torsdag 16 juli 2009

Meningslösa sms

Ursäkta min frånvaro men det är verkligen inte mitt fel. Ansvaret för detta beror troligtvis Telias utfrysning av landsbygden eller det dåliga vädret. Åskvädret tog internet och Telia säger att det troligtvis kommer vara fixat inom min livstid. Utan internet i hela två dygn. Kan ni förstå vad jag har gått igenom? Det var nog i alla fall det skönaste jag varit med om på länge. Ingen press över att svara på en massa mejl och plötsligt så blev de ack så korta kvällarna jätte långa och jag fick tid över till annat. Och äntligen kan man dissa msn med gott samvete och åter välkomna meningslösa sms. Meningslösa sms är totalt meningslösa och de säger oftast ingenting. Man ba gört.

Meningslösa sms;
Helen skickar iväg ett mms med en bild på en T-rex och skriver; "Guess who? T-rex of course!"
Jag svarar; "Är inte T-rexarna här ovanligt tidigt i år?
.............och sådär kan det hålla på i evigheter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar