onsdag 1 juli 2009

kinden, fläsket, svalan och döden

Igår morse försov jag mig vilket inte hör till ovanligheterna. Det som var mest ovanligt i denna försovning var att jag inte hann göra iordning min matsäck utan norpade åt mig en brödpåse i svalen och fyllde vattenflaskorna. Det var inte gott utan torrt och jag gick omkring som ett hungrigt lik hela dagen. Väl hemma från jobbet så bjöds det på mjölkstuvade makaroner och fläsk. I min glupskhet då jag stressåt, för att fort stilla min hunger, så råkade jag missta min innerkind för en fläskbit och bet ett stort jack i den arma kinden. Okej att det händer en gång men i nästa tuggomgång så hamnade överläppen i kläm och jag slet bort ett stycke kött från den också. Undrar om detta gör mig till en självdestruktiv kannibal? Eller till en person som var så pass hungrig så hon inte kunde kontrollera sina lemmar.

Annars är det som en vanlig dag. Al-bin Laden hade en inbördes tävling med sig själv då han lät en bräns sitta på hans fot så länge som möjligt. Bränsen tuggade nästan igenom hela hans fot. Det var sjukt manligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar