torsdag 30 juli 2009

Ögonbryn

Min ekonomi misshandlar mig grovt denna månad. Faaan för att jag plötsligt kom ihåg koden på det ena bankomatkortet, annars skulle jag nog varit mer kreativ då det gäller föda. Men det finns bara en sak att göra i dessa lägen....inge mer chips!

Bjöd Jacob på mina hemgjorda piroger idag. Han verkade uppskatta dem. Jacob verkade också uppskatta mina nya ögonbryn och påpekade att jag liknade Eva Green. Vissa köper en ny tröja, jag skaffar nya ögonbryn! Närå, eftersom jag för ca 3 år sedan lämnade det blonda så försöker jag få mina ögonbryn hänga med i den mörka hårfärgen. Så jag färgar dem. Och mina ögonbryn råkade vara rätt så nyfärgade då Jacob såg dem, därför Eva Green reaktionen.

Tur att ögonbrynen var en Eva Green reaktion. Om Jacob skulle typ säga att mina ögonbryn påminde om Peter Gallagher i OC så skulle jag fundera starkt på att göra mitt lidande till ända med rakhyvlen och ta bort dem helt. Jag menar, på Gallagher snackar vi inte ögonbryn längre. Där är det två hamstrar som självdött övanför ögonen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar