fredag 30 september 2011

Rysningar

Ligger här i sängen inbäddad med chipssmulor och har precis avverkat gårdagens avsnitt av idol. Måste bara säga att vissa av dessa tjejer i idol ger mig verkligen rysningar. För att de är så bra på att sjunga. Jag önskade att jag kunde sjunga bra.

Denna vecka har det varit katastrofalt mycket att göra. Inte för ovanligheten skull dock. Men det är ju möten, möten och möten så det blir en del om kvällarna. Fattar inte nu hur jag kunde då, den 10:e januari, vara så exalterad över att jag skulle få gå på mitt första riktiga möte.

Annars ska jag på 40 års kalas imorgon. Hade ju en rejäl klädångest inför hela grejen men kära 40 åringen i sig själv tog sig tid att åka och shoppa med mig på Bromma blocka igår. Och nu med kläderna i hand så känns det ändå bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar