måndag 5 september 2011

Reseapotek

Fy attans vilken morgon. Jag började 07.00, vaknade 06.50, flög verkligen upp ur sängen och sådär 07.10 var jag på jobbet. Trots att jag hade försovit mig, som jag tycker är skitvidrigt, så var jag så förbaskat nöjd att jag endast var tio minuter försenad med tanke på förutsättningarna. Är inte detta någon form av nytt rekord? Och jag måste tillägga att jag då stod och väntade på att bussen skulle komma i 4 minuter också.

Idag har jag varit iväg och vaccinerat mig. Men kunde inte ta all vaccin eftersom vissa är "levande" och jag har nyligen gått på antibiotika. Så får gå iväg nästa vecka också. Sen köpte jag ett litet reseapotek också. Sådant gillar jag. Tycker det är sjukt fräscht att handla på apoteket och älskar alla de små vita kartongerna med piller i. Blev lite resorb, solskyddsfaktor och bajshämnadetabletter. Sådant där man kan behöva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar