onsdag 21 september 2011

Skolfoto

Nu är det snart dags för skolfotot och det kommer ske två dagar innan jag åker på semester. Jag känner att detta är lite synd för jag vet att jag inte brukar bli den bästa på kort. Jag brukar kunna se helt galen ut faktiskt. Vissa personer har ett sådant där fotoansikte som det alltid kör med på bilder men jag har inget sådant. Eller jag har ett men det är inget bra. Jag får helt enkelt öva. Känner dock att detta är den svåraste utmaningen jag hittills ställts inför sen jag började arbeta på förskola.

Ikväll var jag som illa tvungen att arbeta också. Eftersom jag haft två veckor då jag varit riktigt trött så var ju inte det ultimat. Men trots all träningen inför beachen så gjorde jag ett undantag och sockerbombade mig själv till vansinnes tills mina ögon var uppspärrade till max. Socker har verkligen en god effekt på dem som sällan intar det.

1 kommentar:

  1. Ser fram emot att få se skolfotot, var inte nervös, det kommer nog att gå bra ;-)

    SvaraRadera