söndag 18 september 2011

Ofrivillig bantning

Igår fick jag uppleva en alldels ny form av ofrivillig bantning. Det är såhär att jag har ju tagit nu en massa vaccinationer inför resan och igår tog jag en för magen. Och för att den skulle ge den absoluta bästa effekt fick man inte äta något en timme före intag och en timme efter intag. Jag skojar inte då jag säger under dessa två timmar så har jag aldrig varit så sugen på att äta. Trots det att jag åt middag en timme innan och sedan knaprade vindruvor en timme efter. Det är alltid det här förbjudna som lockar hos mig.

Annars så är det nu mindre än tre veckor kvar innan resan. Och det ska bli så fruktansvärt skönt att komma bort en sväng. Sen var det ju en massa jag hade tänkt hinna med innan trippen som spanskan och beachformen. Spanskan är fortfarande förfärligt bristfällig och under all krititk och beachkroppen lider fortfarande av kolhydrater men spelar ingen roll. Nä, det är okej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar