lördag 17 september 2011

"Panding"


Jag på gymmet. Jag sträcker ut ryggen här.

Gymmade idag igen och jag må ju säga att det går rätt så bra. Det är ju inte som det var för 6 år sedan då jag gick på gympa på iksu och satt på elementet 37% av tiden. Konditionen kommer med åren så att säga.

Det är ju inte direkt den mysigaste stämning här i lägenheten eftersom Bernt ligger på sjukhuset och verkar nog inte kunna ta sig därifrån. Så imorgon ska jag följa med och hälsa på han, möjligtvis ett sista farväl. Tycker sådant här är skitjobbigt men tror jag skulle må bättre av det iofs. Jag känner mig konstig över hela situationen eftersom jag är deras inneboende och har egentligen inga direkta andra band till dem. Men å andra sidan så har jag bott här snart i 9 månader och det är ju omöjligt att undvika att få en nära relation.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar