måndag 19 september 2011

Lunchvilan är för evigt borta

Så fluktansvärt trött. Slutade klockan tre idag och hade tänkt ta en sådan berikande powernap då jag kom hem men då jag inte hade somnat innan klockan 17 så sket jag i det. Jag tror min trötthet har lite att göra med att nu om dagarna så börjar barnen på förskolan bli så stora så det är inte många som sover efter lunch. Vilket då innebär att jag inte heller får sova vid lunch. En jobbig omställning.

Imorgon ska jag iväg och skriva på kontraktet för den nya lägenheten. Det ska bli kul! Är dock ändå lite nervös för man vet ju om att det finns alltid dem som vill lura än. Så får inte låta desperationen gå ut över förnuftet. Det mer som finns att oroa sig över är ju att imorgon kommer jag också berätta för Gudrun att jag kommer flytta. Bara hennes gubbe håller sig pigg så tror jag nog att det kommer gå bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar