lördag 10 september 2011

Fet informationstext

Denna helg saknar all form av avslappning. Igår så jobbade jag på kvällen, skrev en trevlig guide över basmaterial för skapande verksamhet till kollegorna och idag har tränat inför beach Guatemala samt fixat visum. Det där med visum var typ det värsta jag gjort. Så många konstiga ord att läsa som jag knappt förstod. Efter kämpat på i två timmar så hade jag fixat genomresevisum till USA och lyckats googla fram att man inte alls behöver visum till Guatemala. Googlade gjorde jag de sista fem minuterna. Innan försökte jag tyda en fet informationstext på engelska i ca 57 minuter.

Måste ändå säga att det där med träningen har funkat fruktansvärt bra och jag är iväg typ 4-5 gånger i veckan. Det kan ju ha å göra med att situationen jag bor i nu är lite jobbig så jag håller mig borta så mycket som möjligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar