onsdag 29 september 2010

Warhol-utseende

Idag har jag fixat datorn. Känt mig riktigt datateknisk sådär. Egentligen så är det enda jag gjort är typ tagit bort några dokument på skrivbordet å gjort tre uppdateringar men ändå känner jag mig hur duktig som helst. Konstigt.

Förutom det där med datorn har jag gjort två saker idag som är så mycket inte jag. Vi hade en gästföreläsare idag på skolan. Han var någon konstnär av något slag, påminde lite om Andy Warhol i utseendet faktiskt. Fast det är ju egentligen inte direkt så konstigt eftersom typ 43% av alla manliga konstnärer över 50 år ser ut som Warhol. Men efter föreläsningen så stannade jag och pratade med han. Jag har som aldrig varit den studenten som stannat och snackat med föreläsaren efter föreläsningen men idag var jag den. Sen efter det så gick jag till biblioteket och lånade en bok till nästa veckas seminarie. Jag var alltså ute i god tid. I så pass god tid så till och med exemplar av boken fanns att låna. Sjukt.

1 kommentar: