tisdag 28 september 2010

Igår kom nummer tre

Första gången var för ca ett år sedan då jag kom med "Varje gång jag ser Titanic så sjunker den i mina ögon". Andra gången var då jag och Linda var och såg Inception och Leo i början blir uppspolad på en strand och jag säger "Ååh, det är ju Titanic 2. Jack is back!". Igår satte jag mitt tredje Titanicskämt. I samtal med Hon på telefonen så pratade jag om min nya klass och att jag satt och fika med några på rasten. Det är ju lite stelt sådär i början då man ska lära känna folk så jag sa till hon att jag borde ha "dragit ett Titanicskämt för mina klasskamrater som en isbrytare".

Alltså jag kände mig fullkomlig. Tre olika Titanicskämt hittills i mitt liv är ju faktiskt hur bra som helst. De flesta lyckas ju inte ens med ett. Men man får ju lite storhetsvansinne nu. Kan jag lyckas med fem stycken innan min 25 års dag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar