lördag 11 september 2010

Gossip

Igår var jag hemma hos grannen Yvonne på middag. Vi var ett sällskap på fyra pers. Igår hände något magiskt också. Vi sappade mellan kanalerna och hamnade på MTV där damen här ovan hade uppträdande. Hon var så extremt grym och jag tror alla fick en uppenbarelse men ingen ville direkt erkänna. Vilket fall som helst så är gruppen Gossip något värt att lyssna på. Pappa, du kommer i alla fall älska musiken.
.
Ikväll ska jag iväg på inflyttningsfest. Hos Vickis kompisar Lisa och Simon (i och för sig mina kompisar nu också). Men det känns lite kaxigt att liksom ta över hennes liv här i Umeå nu. Innan så ska jag och Linda iväg på en romantisk middag på Max. Hon ville bjuda ut mig. Antar att detta kanske har något att göra med att jag har gnällt i ca två månader nu över att hon en gång på en "efterkrogenmatbit" åt upp alla mina strips. Ja, det gjorde hon. Alla mina strips. Jag glömmer aldrig.

3 kommentarer:

  1. Hurra för Gossip och hurra för Beth Ditto. Jag har alltid sagt att om jag inte råkar falla för någon annan innan jag är 30 är hon min blivande fru. Ja, nu verkar ju inte det bli av. Men hurra ändå!

    SvaraRadera
  2. Äh, det känns tryggt att du tar över mitt liv (kan du ta över mina räkningar också samt rasta Kajsa på onsdagar?) Hälsa Lisa och Simon ikväll och ha grymt kul!

    Kramar
    Vickis

    SvaraRadera
  3. M: Ja gud ja, skulle lätt också kunna gifta mig med den kvinnan. Måste erkänna att det finns en viss förälskelse. Dock vet jag inte vad Beth känner för mig.

    V: Jag är inte sugen på att ta över räkningarna men lätt att jag skulle kunnat rasta Kajsa på onsdagarna. Saknar henne. Dig också för den delen. Kram!

    SvaraRadera