söndag 12 september 2010

Heteroställe

Igår var jag på inflyttningsfest hos Lisa och Simon. Dom där jag har ärvt av Vickis då hon flyttat. Var en riktigt trevlig kväll och det slutade med att vi hamnade på All Star. Även kallat inom vissa kretsar att man var ut på ett "heteroställe". Det är lite kul, det finns gayklubb och heteroställe. Men jag gillar ändå att gå på sådana klubbar för då behöver man verkligen inte tänka på hur man för sig utan kan liksom bara totalt slappna av. Jag själv skulle vilja påstå att jag ägde dansgolvet och att mina moves var både legendariska och något utöver det vanliga. Kanske inte alla höll med om det.

Mina utekvällar slutar som de alltid brukar göra. Att jag plötsligt inser hur mycket Bira betyder för mig och jag blir nästan gråtfärdig då jag tänker på hur mycket jag älskar henne. Väldigt emotionell och det slutade med att vi låg på mysmadrassen till fyra på morgonen och jag klappade henne till sömns.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar