lördag 25 september 2010

Neeej, jag tänker inte gå ut

Oj vilken gårdag. Först satt jag uppe halva natten och skrev tenta, sov fyra timmar och fortsatte skriva sen. Blev klar i tid men sjukt trött. Sen fick jag mensvärk så det kändes som livmodern ville äta upp mig inifrån. På allt detta så var tanken att jag skulle ut på den nya gayklubben som hade premiär. Först vägrade jag, sådär pms:igt, ba; "Neeeej, jag tänker inte gå ut". Sen gick jag och la mig vid fyra på eftermiddagen, sov till sju på kvällen och vaknade med ett litet trevligare humör. Det hela slutade med att efter jag legat och dragit mig hemma i soffan så tog jag bussen ner vid elva och gick ut. Men det var det värt. Det var en mycket intressant och rolig kväll ute. Utan att gå in på detaljer.

Nu ska jag snart fixa iordning mig lite och ta mig iväg till Frida. Blir en lugn kväll i Oz-tema, möjligtvis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar