onsdag 15 september 2010

Jul

Var länge rätt så missnöjd över att sommaren är över men nu har jag som ändå börjat acceptera hösten. Den kan bli som mysig. Typ gå på café, bio och fika. Börjar redan också få lite julkänsla i kroppen. Kanske dags att snart ta fram julgrejorna (alltså min lilla dollarstoreängel)?

Vaknade annars klockan ett idag. Och då hade jag ställt väckning på elva men inte vaknat av den utan lyckades somna om. Att vakna ett är inte okej. Det innebär att jag sov hela tolv timmar denna natt. Och jag menar, nu när klockan är tio på kvällen så har typ mitt dygn precist börjat och jag känner för att hitta på en massa saker. Jaaa.

2 kommentarer:

  1. Jag undrar fortfarande hur det funkade att knäppa upp byxorna, gå på toa, peta sig i näsan och sånt den där festen du var utklädd till Edward? Det skulle lätt kunna bli en dagens fråga i Rix fm!

    SvaraRadera
  2. Haha! Jag hade faktiskt tänkt på det och då tejpat fast "knivarna/saxarna" på handskar som jag kunde ta av när jag ville. Här på Carlshem tänker vi efter!

    SvaraRadera