lördag 4 september 2010

Maraton igen

Jag är sjuk. Inte sådär febrig, konstant hosta och snorig utan mer jätte trött, ont i halsen och lite snorig. Dock så pass mycket så det blir irritersamt.

Igår sov jag bort hela dagen tills jag tvingade mig upp och drog iväg på kräftskiva (ja, korvskiva för mig). Det var värt, totally awesome och roligt. Sen, efterom det är Umeå Pride i helgen så drog jag ner på stan för att kolla läget. Löste in mig, var där i några minuter och insåg att det typ inte var något folk där och sen gick jag iväg till några kompisar på fest istället. Synd för priden att de failade lite och jag hoppas verkligen för deras skull att det blir sjukt mycket folk ikväll. Men ikväll ska jag inte dit. Ikväll ska jag kurera hemma hos Frida med Oz-maraton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar