söndag 3 juli 2011

Kändisdag

Somnade en sväng på eftermiddagen efter en snabb shoppingtur och fika med Henry. Under den sömnen så drömde jag att jag hånglade med Michael Nyqvist. Det var ju lite oväntat eftersom jag aldrig tänkt om Michael Nyqvist på det sättet. Och jag är ganska så säker på att han aldrig tänkt på mig på det sättet heller!

Annars, kändisspaning i Stockholm. Skägg-Nemo gick in i mig idag. Han har jag dock sett en gång tidigare också. Troligtvis har jag sett hur många kändisar som helst men eftersom jag är så fruktansvärt dålig på att känna igen folk så är jag totalt omedveten om att de är kända. Sen finns det ju det exemplet då jag var tvärsäker på att jag stod bredvid Carolina Gynning och sen visade det sig att det bara var Linda Rosing. Det är svårt, inte min grej, att känna igen, folk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar