söndag 17 juli 2011

Jämtland

Incheckat uppe i Norrland nu hos mina föräldrar. Känns underbart och har redan kommit in i detta "inte göra något"-stämningen. Dom har ju ett nytt hus nu som jag inte hade hunnit sett tidigare och det var riktigt fint. Underbart läge med utsikt över Storsjön. Bira är ju här också och det blev som vanligt sådär riktigt känslosamt möte med vackra omfamningar. Hom sa att hon älskade mig och så.

Sista veckan i Stockholm var ju faktiskt fruktansvärt intensiv då jag semestrade rejält och såg typ 36 speciella statyer, 7 kyrkor och någon kunglig trädgård. Avslutade allt på fredagen med ett restaurangbesök på ett tapasställe. Maten var riktigt bra men jag och mitt sällskap tog en fördrink där och den måste ha varit väldigt stark då jag blev klinfull på en drink. Var ju någon spansk nationaldrink så kanske inte så konstigt. Spanska nationaldrycker brukar ha den effekten på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar