torsdag 7 juli 2011

79% mer awesome

Idag fyller finaste Helen 27 år! Grattis! Och idag har jag bott i Stockholm hela halvåret. Grattis till mig! Stockholm har ju varit på alla sätt väldigt omvälvande och i stora drag så ungefär 79% av det som hänt har jag inte kunnat berättat om. Och jag vet inte varför jag skrev om att jag har 79% hemligheter eftersom det är totalt ointressant att veta men jag ville bara ge ett intryck av att mitt liv är som jag berättat men 79% mer omvälvande. Liksom; det är mer awesome än vad det verkar.

Imorgon är det ju sommarlov för barnen och jag kommer inte träffa dem på hela fem veckor. Skönt men jag kommer ju sakna dem. Personligen så jobbar jag en hel vecka till innan semester men den blir nog inte alls särskilt intensiv då det mest handlar om lite förrådsrensning och annat fix. Sen jämtland, sen umeå, sen skellefteå och sen Stockholm igen. Allt på två veckor. Skapligt produktivt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar