måndag 11 juli 2011

Flygresornas dag

Beställde nyss flygresa från Skellefteå till Stockholm. För där i slutet av semestern, sista helgen, ska jag iväg på Henrys 150 års fest i Skellefteå och åker därifrån direkt till Stockholm. Inga konstigheter med det....förutom att bara beställa en flygbiljett gjorde mig totalt nervös. Jag hatar att flyga, jag är livrädd för det och kommer garanterat tulla bort mig på Arlanda. Men jag ser denna lilla flygning som en övningsresa för resan som nu ska beställas är den till Centralamerika. Och dit finns det inte direkt några tåg- eller bussalternativ. Humor är ju det att det enda jag oroar mig inför denna resa är själva flygningen. Resten, tjaaa, det ordnar nog sig på något vis.

Annars så längtar jag enormt till min lilla semester. Det är väl inget större fel med att städa förråd nu om dagarna men att gå till ett jobb som är tomt känns ju...tomt. Liksom man går omkring och tänker hur de andra har det på badstranden osv. Men på lördag, viva la Jämtland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar