fredag 8 oktober 2010

Två helt sjuk mirakel

Helt sjukt. Två mirakel har nu hänt på två dagar. Första miraklet var igår då jag fick uppleva det första fungerande kedjebrevet. Linda skickade något kedjebrev om "vänner som är awesome och så vidare". Dock var det ett sådant kedjebrev som man inte behövde skicka vidare utan bara av att ha fått de skulle innebära att något super nice skulle hända inom 25 minuter. Och endast 7 minuter efter att ha mottagit detta kedjebrev så fick jag ett super nice sms av Hon.

Sen så hände mirakel nummer två idag. Jag stod och diskade (det i sig själv är ett mirakel eftersom jag ogiller att diska skarpt). När jag stod där och rengjorde ett glas så sprack det i min hand. Skärvor över hela handen men trots det dramatiska och sylvassa glaset så fick jag inte en enda skråma. Detta var faktiskt helt sjukt och jag blev som smått chockad efteråt. Livet hann passera i revy och nu såhär några timmar efter så känner jag att jag uppskattar livet mer. Jag är glad att min vänsterhand klarade sig och nu ska jag och min vänsterhand verkligen leva livet fullt ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar