måndag 4 oktober 2010

Dagens uppvaknande

Idag insåg jag att inom en månad måste jag säga upp min lägenhet. Fatta vad spännande! Det innebär att inom tre månader kan jag både vara arbetslös och bostadslös.

Annars är jag rätt så dålig idag också. Halvfebrig, hostar och snorar. Mycket fräscht. Nä men drygt är det för man orkar verkligen inte ett dugg. Har i förebyggande syfte skickat och sagt att jag kan vara sjukt imorgon och möjligtvis inte komma. Vilket i och för sig är rätt så dumt för det kommer innebära att då jag vaknar imorgon kommer jag inse hur skönt det är att bara ligga kvar i sängen och därmed stanna där. Fast å andra sidan tar man sig aldrig tid att vara sjuk nu för tiden så det skulle inte vara fel det heller. I vilket fall som helst kom Fia förbi idag en sväng och hälsade på. Trots att jag var trött så var det trevligt med sällskap. Bira tyckte också det var kul då hon fick låna Melvins björnmössa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar