fredag 29 oktober 2010

Det blev en zombiestrippa ändå

Det blir visst zombiestrippa ändå ikväll. Hade tänkt att vara pingvinen i Batman men eftersom jag inte riktigt hade hunnit fixa alla saker till den utklädnanden så ville jag inte förbruka pingvinen på något lamt. Ska det va ska det vara!
Är så sjukt trött när det var sätesrape hela vägen mellan sthlm och sundsvall inatt. En kraftig karl satt sig bredvid mig och jag skojar inte då han seriöst tog upp 50% av mitt säte. Sjukt synd om mig var det. Annars gick arbetsintervjun bra. Eftersom jag inte har rätt utbildning för tjänsten så är det svårt att säga om jag har en chans på jobbet eller inte men jag skötte mig och får veta på måndag.

1 kommentar:

  1. jag hjälper dig med pingvinkostymen, jag vill inte att min dotter ska vara strippa

    SvaraRadera