söndag 17 oktober 2010

Snart dags för årets högtid

Jag älskar halloween och tycker verkligen att det är årets roligaste högtid. Då liksom får man klä ut sig hur mycket man vill! I år har jag inte kommit på vad jag ska vara. Funderat på en Zombiestripper men jag känner mig lite för mullig för det. Det är svårt...

Utklädd till Shiva på en Asiatisk hemmafest hos mig. Jag bjöd på ris.

Joo Edward var man också ett år. Komiskt nog så skramlade jag ihop till denna utklädnad 2 timmar innan festen. Hade inte tänkt att gå innan.

Darth är ju en av mina personliga favoriter. Synd att jag var han förra året.

Ett år sydde mamma en corpsebride-klänning åt mig. Enda problemet var att sådär ser inte corpsebrideklänningen ut. Eftersom mamma hade varit så gullig och sytt den hade jag inget hjärta att säga att det var fel. För mamma var jag corpsebride denna kväll, för alla andra var jag Tim Burtons fru Helena Bonham. Men Frida var verkligen het som kung alltså. Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar