torsdag 7 oktober 2010

Robinsonmamma

Oj, nära att jag höll på glömma en viktig detalj nu i mitt jobbsökande. Jag har fortfarande inte ändrat mitt mobilsvar som säger "Hej jag är borta i Indonesien". Kanske inte är det bästa om någon skulle ringa till mig och jag kan inte svara. Detta får bli det första jag gör imorgon.

Och nu kanske jag avslöjar en familjehemlighet som vi döljt i många år men min mamma sökte faktiskt till Robinson en gång i tiden. Precis då det hade börjat och var i sina glansdagar. Det är lite roligt att hon gjorde det men jag är ändå glad att hon inte kom med. För Robinson är hemskt, speciellt med allt det där sociala spelet. Jag menar, tänk att få se sin mamma vuxenmobbas av andra i TV! Eller värre, tänk att få se sin mamma vuxenmobba andra i TV.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar