måndag 25 oktober 2010

På gränsen till butch

Jag bad frisören att "tona ner" mig lite så jag skulle se anständig ut på arbetsintervjun. Hon fattade grejen och klippte...Nice! Helt seriöst gick det verkligen inte göra någon annan frisyr eftersom jag tidigare hade snaggat lite här och var. Huvudsaken är ju att det ser ändå 25 gånger bättre ut än vad det gjorde innan. Och backslickfrilla kanske kan vara passande. Men blev jag inte väldigt lik min faster Åsa för er som vet hur hon ser ut?

Biljetten ner är bokad (och hem), frisyren klippt, onsdag till torsdags övernattningen ordnat och hundvakt till Bira är fixad...ich (om verkligen ingen annan kan så har Frida lovat. Sjukt tack för det Frida och David!). Ikväll ska jag ha lite hemmaspa där jag färgar ögonfransar, lägga på lite ansiktsmask och göra ett fotbad. De kommer verkligen inte kolla in om mina fötter är fixade men det ger mig mer självförtroende om hälarna är filade. Ni vet...fotförtroende.

2 kommentarer:

  1. Ja, du blev lik Åsa. Fast det har jag sett förut ibland. De håriga armarna.

    SvaraRadera
  2. alltså, sjukt snyggt hår!! det kan jag adoptera av dig när du blir less...

    SvaraRadera