fredag 26 augusti 2011

Tandomständigheter

Det är ju aldrig trevligt att vara sjuk. Och att äta antibiotika suger, man blir trött som få och dålig i magen. Men idag var ändå en riktigt bra dag ur ett veckoperspektiv sett. Värken var näst intill borta och svullnaden hade gått ner så jag kunde stänga käken. Lyckan var total och jag firade med att komma i fluga och vitskjorta till jobbet. Detta uppskattades mycket, barnen tyckte jag var stilig.

Eftersom jag lider av tandomständigheter så blir det ingen utgång denna helg som det först var tänkt. Men jag försöker se det positiva i det hela och tänker mig denna helg som något slags självförverkligande då jag ligger i sängen, stoppar dokument på datorn i mappar, läser senaste "Hänt Bild" och funderar på om jag ska ha spadag imorgon. Tror det blir spa ändå trots allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar