torsdag 18 augusti 2011

Att finna balanser

Var återigen och kollade på en hyreslägenhet idag. Det var en lägenhet "to die for". Med andra ord så hade den ett rum, ett kök, en toalett och en balkong. Kraven blir mindre, petigheten likaså. Men med en massa enorm tur så kanske jag får denna.

Dock så är jag inte så optimistisk denna gång. För jag har haft så mycket tur den senaste tiden så att det känns som att jag nu förbrukat det mesta för denna månad. Jag känner att livet är sådär i jämn balans, går något bra så går något annat sämre. Detta för att när man väl ligger där på dödsbädden och reflekterar över livet så känner man bara att det varit helt okej! Dock är jag en nöjd människa av naturen så trots att livet kanske hamnar på en "okej"-nivå så kommer jag ha tyckt att det varit awesome och lärorikt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar