söndag 7 augusti 2011

Bygåln

Märks att man har lite olika syn på livet. Mamma anser att dagar då man vaknar senare än klockan nio på morgonen är förstörda. Jag anser att dagar då man får sova ut, vakna efter klockan tio, är bra dagar.

Igår blev jag officiellt gudmor till lilla Mira. Jag måste erkänna att jag var lite nervös sådär innan dopet men det var väl inte så mycket att vara nervös inför. Alla skötte sig exemplariskt. Efter dopet så blev det en dopfest i Bygåln i Häggsjövik där moster och hennes karl hade lagat hur mycket mat som helst. Och det var så gott och jag åt alldeles för mycket så jag blev tvungen att byta mina kläder vid halvtid för att de andra var lite för tajta.

Idag är jag hemma hos föräldrarna och kommer som mest bara ta de lugnt. Imorgon åker jag återigen till sthlm. Lite orolig nu inför att åka tillbaka till sthlm för jag har lovat en kompis att börja gymma med henne. Och hon uppskattar detta med träning väldigt mycket. Mer än jag. En hård tid väntar framför mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar