tisdag 9 augusti 2011

Sivs träning fram till Centralamerika

Idag hände det som ingen hade trott. Jag skaffade mig ett medlemsskap på ett gym. Ett sådant som jag binder mig till i ett år. Och efter det, så tränade jag. Fan vad jobbigt det var.

Nu handlar inte formen längre om att komma in i de där byxorna som jag skulle ha till dopet. Nu handlar det om Centralamerika som endast är två månader bort. Och vi vet av erfarenhet att solsemester på kulturella platser leder till lättklädda bilder på än själv bredvid en ruin av något slag.

Men jag tror detta kommer gå bra. För hemligheten ligger någonstans där i mellan att man absolut inte får åka hem från jobbet för då blir man lat. Så träna direkt efter jobbet ska bli min grej. Håll tummarna, skicka peppande sms.

1 kommentar:

  1. Ser redan nu framför mig hur du kommer tjata på mig att "Ta bara ett kort till - här när jag står framför havet/ruinen/kokainmissbrukaren/apan/soptunnan/den snygga tjejen som passerar om 2 sek... osv

    Jag ska fan skaffa en magväska så jag snabbt kan dra upp kameran till alla fota-Susanne-ögonblick ;)

    SvaraRadera