måndag 15 augusti 2011

Klädkris

Imorse genomgick jag världens klädkris innan jag gick på jobbet. Allting satt fel och det fanns ingenting som jag ville ha på mig. Detta med kläderna tog alldeles för lång tid och förstörde mitt kvalitetstidstempo på morgonen. Så hädanefter måste jag vara duktigare att tänka ut kvällen innan vad som ska bäras. Kolla upp vädret, fundera kring kombinationer och vad som är praktiskt i förhållande till ramfaktorerna. Ja.

Med träningen och sedvanlig planering inför centalamerika, det går bra! Däremot så borde jag nu satsa lite på spanskan. Jag vill ju inte vara totalt beroende av Vickis även fast jag verkligen gillar den människan. Och eftersom jag faktiskt bor inneboende hos en spansklärare så borde jag som utnyttja det....? Gudrun är i köket, jag går genast och snackar med henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar